Bookaholics
Hellow!
DEKIN


nurulain. 14tahun. 2014. smk datuk mansor. 100K STORY ABOUT MY LIFE.

Make Me HAPPY!
Insyaallah intil JANNAH...





1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact
4. Ask.Fm

Walkie Talkie!
Chat here



Nak membebel kat sini.
Recommended : cbox.ws

The Background!
Pick it

Background #1 Background #2 Background #3

Credit!
Big clap

Template By : Ayesha
Basecode : Ra
Help : Salsa , Aisyah & Google
Owner : nurulain halim
SPECIAL GIVEAWAY BY GALERI KRAF NAILOFAR
Sunday 15 December 2013 | 10:48 |

Klik banner comel nie !!^^

Assalamualaikum ...

Sempena ketibaan tahun baru 2014, saya bertekad untuk belajar bersunggu-sungguh untuk mencapai impian saya, keluarga malah orang sekeliling untuk menjadi seorang yang berjaya dalam hidop . Selain itu saya mahu memajukan blog saya dengan membuat entry yang menarik, join GA yang menarik, sponser GA yang terkenal and insayallah ada rezeki dimurahkan rezeki saya mahu mengembangkan perniagaan ibu saya dengan menjual online . :D Seterusnya, saya juga berharap peningkatan dan pencapaian saya lebih cemerlang dan terbilang berbanding tahun 2013 ini . Saya berharap yang saya dapat mengubah diri saya dengan sifat yang lebih positif, lebih baik, lebih rajin, lebih berdikari , lebih pandai and segala yang kekurangan . Saya harap juga segala urusan dan perancangan yang saya buat akan berjalan dengan lancar . Harap-harap tiada yang negetif pada diri saya . Akhir sekali saya mendoakan diri saya, semua pembaca, semua warga blogger and penganjur "SEPECIAL GIVEAWAY BY GALERI KRAF NAILOFAR" ini di murahkan rezeki, di sayangi Allah sentiasa, di lindungi Allah dimana berada dan dipanjangkan umur . "Aminaminaminyarabalalamin" Assalamalaikum ...

Saya berazam baru anda ? > kilik sini